wp.pl
wp.pl
Najpopularniejszy w Polsce portal o finansach i biznesie
Biedronka zmienia logo? Zobacz zdjęcie

Biedronka zmienia logo? Zobacz zdjęcie

Fot. WOJCIECH TRACZYK/ EAST NEWS

[Aktualizacja: 16:44]

Logo jednego ze sklepów sieci Biedronka w stolicy znacznie różni się od jego dotychczasowej formy znanej w całej Polsce. Odmieniona biedronka ozdabia ten sam napis, co wcześniej, ale znajduje się w innym miejscu żółtej planszy.

Ma ponadto szerszy uśmiech i większe, bardziej disneyowskie oczy. Na jej wizerunku pojawił się też nos. Biedronkowy neon stał się też bardziej wypukły. Czy ta modyfikacja związana jest z rebrandingiem całej marki?

Przedstawiciel centrum prasowego Jeronimo Martins Dystrybucja S.A. zaprzecza, by taka zmiana miała miejsce. Unika jednak odpowiedzi na pytanie, co oznacza nowe logo na dachu warszawskiego sklepu, którego zdjęcie opublikowała agencja fotograficzna East News.

Sieć handlowa Biedronka, oferująca artykuły spożywcze i produkty chemii gospodarczej, istnieje w Polsce od 1995 roku. Należy do portugalskiej spółki akcyjnej Jeronimo Martins i obecnie liczy 1745 sklepów w całym kraju. Zeszłoroczne obroty sieci przekroczyły 19 miliardów złotych, co uplasowało ją na 4. miejscu w rankingu największych przedsiębiorstw 2010 roku.

Po publikacji tego tekstu skontaktował się z nami Paweł Tymiński, rzecznik prasowy JMD SA, i przedstawił stanowisko spółki:

Sieć sklepów Biedronka nie podlega w tej chwili żadnej zmianie identyfikacji wizualnej, tym bardziej zmianie w obrębie logotypu. Przykład, który Pani wskazała, to efekt działań związanych z testowaniem ewentualnych kierunków rozwoju w wymiarze wspomnianej identyfikacji. O ewentualnej zmianie logotypu lub innych atrybutów wizualnych sieci, rynek zostanie oczywiście poinformowany w odpowiedni sposób, jeśli taka zmiana będzie miała miejsce.

Czytaj więcej na temat Biedronki w Money.pl
Zamiast z Obamą rozmawia z Biedronką
Lech Wałęsa spotkał się wczoraj z przedstawicielami sieci, z którą planuje współpracę.
Do Platiniego w sprawie Biedronki
Szef S przedstawi Platiniemu sprawę łamania praw pracowników sieci Biedronka.
Właściciele Biedronki bogatsi mimo kryzysu
Jeronimo Martins, do której należy sieć dyskontów w Polsce zarobili 1,5 mld euro.
biedronka, logo, jeronimo martins
Money.pl
Czytaj także
Polecane galerie
sprzeciw
83.26.122.* 2012-01-24 20:44
mówimy NIE biedronkowego nosa!!!
nienosowi
83.26.122.* 2012-01-24 20:19
NIE DLA NOSA!
niestety ;/
87.101.35.* 2012-01-17 19:01
i co? jednak zmienili te logo. już pojawiają się spoty z nową biedronką, taką jak na powyższych zdjęciach.

i szczerze mówiąc, to nowe logo okropnie brzydkie jest!!!
Zobacz więcej komentarzy (16)