Notowania

akademia managera
29.02.2016 09:33

Big Data rozszyfruje potrzeby twojego konsumenta

Czy dane można pozyskać, czy trzeba je kupić? Jeśli kupić, to gdzie? No i w końcu pod jakim kątem przeanalizować, wdrożyć i efektywnie wykorzystać? Na te oraz inne pytania odpowiedzi udzielą eksperci w trakcie największego Kongresu o tematyce biznesowego zastosowania Big Data w Europie Środkowej i Wschodniej - BIG DATA: Think Big CEE Congress, który odbędzie się 20-21 kwietnia 2016 r., w Hotelu Westin w Warszawie. Organizatorem wydarzenia jest MMC Polska.

Podziel się
Dodaj komentarz
(fot.pixabay.com/CC)

Czy dane można pozyskać, czy trzeba je kupić? Jeśli kupić, to gdzie? No i w końcu pod jakim kątem przeanalizować, wdrożyć i efektywnie wykorzystać? Na te oraz inne pytania odpowiedzi udzielą eksperci w trakcie * *największego Kongresu o tematyce biznesowego zastosowania Big Data w Europie Środkowej i Wschodniej - BIG DATA: Think Big CEE Congress, który odbędzie się 20-21 kwietnia 2016 r., w Hotelu Westin w Warszawie. Organizatorem wydarzenia jest MMC Polska.

Obecnie Wielkie Wolumeny Danych są podstawą niemal każdej branży, a w szczególności: marketingu, finansów, sprzedaży. Dane umożliwiają spersonalizowanie usług, poznanie potrzeb klientów, co - bez większego wysiłku - pozwala je zaspokoić. Potencjał, który tkwi w łączeniu danych z różnych źródeł, jest fundamentem sukcesu nowoczesnej firmy oraz kluczem do podnoszenia jej konkurencyjności. W trakcie wydarzenia, które odbędzie się po raz czwarty**, **ponownie spotkają się czołowi przedstawiciele sektora oraz zainteresowani budowaniem przewagi kompetencyjnej. Kongres Big Data to spotkanie wizjonerów, którzy wyprzedzili trend i nieprzerwanie doskonalą się w wykorzystaniu danych.

_ „Big Data CEE Congress to doskonałe miejsce do dyskusji na temat zachowań klientów. Tu spotykają się wysokiej klasy eksperci i decydenci mający realny wpływ na kształtowanie rynku. Wysoka wartość merytoryczna wydarzenia, wymiana poglądów i doświadczeń pozwalają lepiej zrozumieć motywacje zakupowe i w efekcie jeszcze bardziej dopasować produkt czy usługę do potrzeb konsumentów” - _mówi Michał Pieprzny, CEO Poland, PAYBACK / emnos.

Za program kongresu odpowiada Rada Programowa, pod przewodnictwem Prezesa Macieja Wituckiego oraz honorowym przewodnictwem Profesora Witolda Abramowicza.

W jej skład wchodzą Przedstawiciele najwyższego szczebla największych firm i instytucji o ugruntowanej pozycji na rynku krajowym oraz międzynarodowym, m.in. Microsoft, IBM, Huawei, SAP, SAS, Orange, P4 czy Urząd Komunikacji Elektronicznej.

Wydarzenie zwieńczy Wielka Gala Big Data. Po raz drugi nagrodzone zostaną osoby, które w znaczący sposób przyczyniły się do rozwoju technologii związanej z Big Data w Polsce. Nagrody przyznawane są przez niezależną Kapitułę Konkursową pod przewodnictwem Pana Macieja Wituckiego.

Kategorie konkursowe:

  1. Człowiek Roku
  1. Dostawca Roku
  1. Rozwiązanie Roku
  1. Polska Innowacja

Zachęcamy do obejrzenia videorelacji z poprzedniej edycji

Więcej informacji na temat wydarzenia znajdą Państwo na stronie www.bigdatacongress.pl.

Kontakt:

Sylwia Gliwa

Junior Project Manager

+48 22 379 29 43 || s.gliwa@mmcpolska.pl

Tagi: akademia managera, sponsorowane
Źródło:
Artykuł sponsorowany
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz