Notowania

Co zrobić, aby działania społeczne przyniosły firmie i społeczeństwu najwięcej korzyści.

Wiele firm zniechęca się do działalności społecznej. Mimo przeznaczania na cele dobroczynne znaczących nakładów nie są bowiem w stanie dostrzec dla siebie realnych korzyści, a skutki społeczne ich...

Podziel się
Dodaj komentarz

Wiele firm zniechęca się do działalności społecznej. Mimo przeznaczania na cele dobroczynne znaczących nakładów nie są bowiem w stanie dostrzec dla siebie realnych korzyści, a skutki społeczne ich działań są niewielkie. Tak jednak być nie musi! Firmy, które potrafią włączyć zaangażowanie społeczne w budowę pozycji konkurencyjnej i równocześnie opanują umiejętność efektywnego działania społecznego, są w stanie osiągać cele strategiczne i równocześnie zmieniać warunki życia wielu ludzi. W zaangażowaniu społecznym kierują się one regułami postępowania, które niewiele różnią się od tych stosowanych w świecie biznesu.

Tagi: organizacja społeczna i etyka, akademia managera, Biblioteka Managera
Źródło:
Harvard Business Review Polska
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz