Notowania

marketing
18.07.2011 09:58

Elastyczność, efektywność kosztowa i integracja wielu technologii – najważniejsze trendy w rozwoju systemów wspierających CRM

Zainteresowanie technologiami wspierającymi strategię zarządzania relacjami z klientem jest dziś większe niż kiedykolwiek. Wymagania firm w odniesieniu do tych rozwiązań są jednak coraz...

Podziel się
Dodaj komentarz

Zainteresowanie technologiami wspierającymi strategię zarządzania relacjami z klientem jest dziś większe niż kiedykolwiek. Wymagania firm w odniesieniu do tych rozwiązań są jednak coraz większe.Nowoczesne systemy CRM muszą elastycznie dostosowywać się do potrzeb przedsiębiorstwa, oferować szybki zwrot z inwestycji i wreszcie integrować w sobie najnowocześniejsze technologie, pozwalające na tańsze i szybsze od konkurencji dotarcie do klienta.

Tagi: marketing, akademia managera, Biblioteka Managera
Źródło:
Harvard Business Review Polska
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz