Firma na rzepy
Gdy klienci firmy są rozrzuceni po całym świecie, nie wystarczy efektywnie zarządzać poszczególnymi działami (funkcjami) firmy. Trzeba też poznawać ludzi i relacje kształtujące sytuację biznesu w...
Gdy klienci firmy są rozrzuceni po całym świecie, nie wystarczy efektywnie zarządzać poszczególnymi działami (funkcjami) firmy. Trzeba też poznawać ludzi i relacje kształtujące sytuację biznesu w...
Gdy klienci firmy są rozrzuceni po całym świecie, nie wystarczy efektywnie zarządzać poszczególnymi działami (funkcjami) firmy. Trzeba też poznawać ludzi i relacje kształtujące sytuację biznesu w określonym miejscu na mapie świata. Sztywne struktury organizacyjne większości międzynarodowych koncernów tylko w tym przeszkadzają. Dużo lepiej radzą sobie z tym firmy zapinane „na rzepy”, czyli takie, w których pracownicy nie są przypisani tylko do jednej roli, lecz pełnią różne role organizacyjne w zależności od potrzeby.