Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na

Integracja kanałów komunikacyjnych:kolejny krok ku poprawie efektywności firmy

Nowoczesne firmy wykorzystują bardzo wiele narzędzi i kanałów komunikacyjnych. Poczta email, telefony stacjonarne, telefony komórkowe, komunikatory internetowe, systemy lokalizacji – to tylko te...

Podziel się
Dodaj komentarz

Nowoczesne firmy wykorzystują bardzo wiele narzędzi i kanałów komunikacyjnych. Poczta email, telefony stacjonarne, telefony komórkowe, komunikatory internetowe, systemy lokalizacji – to tylko te najbardziej rozpowszechnione. Brak wzajemnej integracji tych rozwiązań sprawia jednak, że do firm wkrada się chaos informacyjny, codzienna praca nie jest efektywna i trudno usprawniać procesy biznesowe. Firmy telekomunikacyjne, producenci sprzętu i oprogramowania, wreszcie integratorzy IT oferują już jednak rozwiązania pozwalające na integrację rozproszonych kanałów komunikacyjnych w firmie. Są to systemy określane wspólnym mianem unified communication (zunifikowana komunikacja). Umożliwiają one poprawę warunków pracy i usprawnienie działalności operacyjnej firmy. W raporcie odpowiadamy na pytania: Jak najlepiej wykorzystać możliwości tych rozwiązań do poprawy efektywności firmy? i Jak bez przeszkód zintegrować istniejące w firmie kanały komunikacyjne.

Tagi: zachowania w organizacji i przywództwo, akademia managera, Biblioteka Managera
Źródło:
Harvard Business Review Polska
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz