Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
marketing
18.07.2011 09:53

Jak technologia może wspierać strategię CRM

Zainteresowanie firm systemami informatycznymi wspierającymi zarządzanie relacjami z klientem jest dziś większe niż w złotych dla CRM ostatnich latach ubiegłego wieku. Głównym motorem napędzającym...

Podziel się
Dodaj komentarz

Zainteresowanie firm systemami informatycznymi wspierającymi zarządzanie relacjami z klientem jest dziś większe niż w złotych dla CRM ostatnich latach ubiegłego wieku. Głównym motorem napędzającym inwestycje w te rozwiązania nie jest jednak – jak jeszcze kilka lat temu- ani rozwój technologii, ani moda, ani nawet wzmożony marketing dostawców. Firmy potrzebują systemów CRM, ponieważ pozyskanie i utrzymanie klienta jest dziś zadaniem szczególnie trudnym, wymagającym lepszych narzędzi, niż kiedykolwiek wcześniej. Sprostanie temu zadaniu wymaga najpierw zbudowania precyzyjnej strategii relacji z klientem, potem wyboru technologii i systemów wspierających przygotowany plan, wreszcie wiedzy o tym, co zrobić, aby zakończyć sukcesem wdrożenie CRM.

Tagi: marketing, akademia managera, Biblioteka Managera
Źródło:
Harvard Business Review Polska
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz