Notowania

marketing
18.07.2011 10:00

Myśl jak projektant!

Kiedyś wzornictwo było z reguły jedną z późniejszych faz procesu rozwoju produktu, a jego głównym zadaniem było nadanie nowemu produktowi atrakcyjnej formy estetycznej lub zwiększanie świadomości...

Podziel się
Dodaj komentarz

Kiedyś wzornictwo było z reguły jedną z późniejszych faz procesu rozwoju produktu, a jego głównym zadaniem było nadanie nowemu produktowi atrakcyjnej formy estetycznej lub zwiększanie świadomości marki poprzez inteligentną, sugestywną reklamę. Dziś - kiedy obszar innowacji znacznie się powiększył, obejmując nie tylko produkty, ale też procesy i usługi, których odbiorcą jest człowiek - przedsiębiorstwa zatrudniają projektantów po to, aby tworzyli innowacyjne rozwiązania, a nie tylko ubierali już gotowe w estetyczną szatę.
Prezes i przewodniczący rady nadzorczej IDEO, firmy projektowej i konsultingowej (w dziedzinie innowacji), jest zagorzałym orędownikiem myślenia projektowego - metodologii zaspokajania potrzeb i pragnień ludzi za pomocą rozwiązań, które są nie tylko technicznie wykonalne, ale też uzasadnione strategicznie. Zastosowanie owej metodologii w praktyce ilustruje interesującymi przykładami.

Tagi: marketing, akademia managera, Biblioteka Managera
Źródło:
Harvard Business Review Polska
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz