Notowania

Przejdź na

Nowoczesne biuro: jak podnieść efektywność pracowników

Zdaniem wielu menedżerów kryzys to zły moment na inwestycje w nową aranżację miejsca pracy. Nieuchronne redukcje personelu i cięcia w budżetach sprawiają jednak, że podstawowym wyzwaniem dla firm...

Podziel się
Dodaj komentarz

Zdaniem wielu menedżerów kryzys to zły moment na inwestycje w nową aranżację miejsca pracy. Nieuchronne redukcje personelu i cięcia w budżetach sprawiają jednak, że podstawowym wyzwaniem dla firm staje się podniesienie efektywności pracowników. Jednym z narzędzi do osiągnięcia tego celu może być właśnie umiejętnie przeprowadzona reorganizacja przestrzeni i wystroju biura.

Tagi: zarządzanie zasobami ludzkimi, akademia managera, Biblioteka Managera
Źródło:
Harvard Business Review Polska
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz