Notowania

zarządzanie operacyjne
18.07.2011 09:53

Pozwól klientom napędzać łańcuch dostaw twojej firmy

W ostatnich latach światowi liderzy branży spożywczej, elektronicznej, a także kosmetycznej osiągnęli spektakularne sukcesy rynkowe i skokowo poprawili efektywność budując łańcuchy dostaw sterowane...

Podziel się
Dodaj komentarz

W ostatnich latach światowi liderzy branży spożywczej, elektronicznej, a także kosmetycznej osiągnęli spektakularne sukcesy rynkowe i skokowo poprawili efektywność budując łańcuchy dostaw sterowane popytem konsumentów. W ich ślady poszły firmy z innych branż i - zamiast opierać się na niezbyt precyzyjnych prognozach popytu - próbują budować bardziej efektywne łańcuchy dostaw wsłuchując się w głos swoich klientów. Niestety, w Polsce wciąż niewiele firm dostrzega, jak wielkie możliwości poprawy konkurencyjności kryją się w takiej strategii. Dla wielu menedżerów łańcuch dostaw to wciąż tylko centrum kosztów pełniące funkcję pomocniczą w stosunku do produkcji i sprzedaży.

Tagi: zarządzanie operacyjne, akademia managera, Biblioteka Managera
Źródło:
Harvard Business Review Polska
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz