Notowania

marketing
18.07.2011 09:56

Propozycja wartości dla klienta na rynku biznesowym

Oferta wartości dla klienta (customer value proposition) to od pewnego czasu najpowszechniej używany termin na rynku biznesowym. Jednak badanie praktyk zarządzania wskazuje na brak zgodności odnośnie...

Podziel się
Dodaj komentarz

Oferta wartości dla klienta (customer value proposition) to od pewnego czasu najpowszechniej używany termin na rynku biznesowym. Jednak badanie praktyk zarządzania wskazuje na brak zgodności odnośnie tego, co ma zawierać ani co czyni ją atrakcyjną. Co więcej, autorzy dochodzą do wniosku, że większość ofert zawiera obietnice obniżenia kosztów i uzyskania korzyści, lecz bez ich uzasadnienia. Może ona oczywiście odznaczać się wyjątkowo wysoką wartością, jeżeli jednak dostawca nie poprze jej argumentami, menedżer po stronie klienta potraktuje ją jak zwykły zabieg marketingowy. Na menedżerach pracujących dla firm-klientów spoczywa coraz większa odpowiedzialność za obniżanie kosztów, więc nie mogą sobie pozwolić na bezkrytyczną wiarę w obietnice dostawców.

Tagi: marketing, akademia managera, Biblioteka Managera
Źródło:
Harvard Business Review Polska
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz