Przejrzysty łańcuch dostaw

Przejrzysty łańcuch dostaw

Do pewnego momentu mało kto, poza ludźmi odpowiedzialnymi za łańcuchy dostaw przedsiębiorstw, interesował się pochodzeniem produktów. Obecnie kwestia ta wzbudza zainteresowanie niemal wszystkich, od prezesów przez różne grupy interesariuszy, w tym konsumentów.

Wszyscy chcą wiedzieć coś - o ile nie wszystko - na temat tego, skąd pochodzi dany produkt. Steve New z Oxford University analizuje szanse i zagrożenia związane z udzielaniem opinii publicznej informacji na temat łańcucha dostaw, przyjmując perspektywę marketingową i logistyczną.



Narzędzi zapewniających przejrzystość łańcuchom dostaw jest coraz więcej. Należą do nich etykiety produktów oraz dostępne dla klientów internetowe bazy danych, a także kamery internetowe, które w czasie rzeczywistym pokazują, co się dzieje w zakładach dostawców.

ZAINTERESOWAŁ CIĘ TEN ARTYKUŁ? KUP DOSTĘP DO PEŁNEJ TREŚCI

Harvard Business Review Polska
Czytaj także
Polecane galerie