Notowania

strategia konkurencyjna
18.07.2011 09:59

Przesądy są wrogiem aliansów

Często im większe jest doświadczenie firmy w tworzeniu aliansów, tym słabsze są wyniki jej kolejnych sojuszy. Dlaczego? Najprawdopodobniej podmioty te nabierają przesadnej wiary we własne zdolności i...

Podziel się
Dodaj komentarz

Często im większe jest doświadczenie firmy w tworzeniu aliansów, tym słabsze są wyniki jej kolejnych sojuszy. Dlaczego? Najprawdopodobniej podmioty te nabierają przesadnej wiary we własne zdolności i bazują na błędnych przekonaniach odnośnie praktyk, które są gwarancją sukcesu. Aby przełamać ten niekorzystny schemat postępowania, warto eksperymentować i dostosowywać się do nowych kontekstów.

Tagi: strategia konkurencyjna, akademia managera, Biblioteka Managera
Źródło:
Harvard Business Review Polska
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz