Notowania

Przygotuj odpowiedź, która zażegna skandal

Nagłośniony przez opinię publiczną i media skandal może poważnie zaszkodzić wizerunkowi i  pozycji firmy na rynku, nawet jeśli nie jest ona głównym sprawcą zdarzenia. Afery mogą bardzo łatwo wykroczyć...

Podziel się
Dodaj komentarz

Nagłośniony przez opinię publiczną i media skandal może poważnie zaszkodzić wizerunkowi i pozycji firmy na rynku, nawet jeśli nie jest ona głównym sprawcą zdarzenia. Afery mogą bardzo łatwo wykroczyć swoim zasięgiem poza pierwotnych „winowajców" i objąć inne ogniwa konkretnego łańcucha wartości. Mogą też uderzyć w przedsiębiorstwa spoza tego łańcucha, postrzegane jako podobne do domniemanych winowajców.
Wykorzystując własne, ponaddziesięcioletnie doświadczenie badawcze, profesorowie marketingu opracowali czterostopniowe, ramowe podejście, dzięki któremu menedżerowie będą mogli reagować na skandal, stosując najwłaściwszą metodę w najwłaściwszym momencie.

Tagi: organizacja społeczna i etyka, akademia managera, Biblioteka Managera
Źródło:
Harvard Business Review Polska
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz