Notowania

Przywództwo prowadzące do lojalności

Firmy, które zasłużyły sobie na miano mistrzów budowania lojalności bardzo się od siebie różnią. Sugestia, że mogą mieć ze sobą coś wspólnego, wydawać się może domniemaniem za daleko posuniętym, ale...

Podziel się
Dodaj komentarz

Firmy, które zasłużyły sobie na miano mistrzów budowania lojalności bardzo się od siebie różnią. Sugestia, że mogą mieć ze sobą coś wspólnego, wydawać się może domniemaniem za daleko posuniętym, ale za powierzchownymi różnicami kryją się strategie budowania relacji z otoczeniem, które są do siebie uderzająco podobne. Strategie te można przedstawić w formie sześciu zwięzłych zasad, które tworzą menedżerowie stojący na szczycie firmy i wykorzystywane są przy budowaniu relacji – zarówno wewnątrz organizacji, jak i poza nią: mów głośno o tym, co robisz; dąż do obustronnej wygranej; bądź wybredny; nie komplikuj; wynagradzaj dobre wyniki; słuchaj uważnie i mów wprost.

To właśnie od zapoznania się z nimi powinni zaczynać menedżerowie wyższego szczebla, którzy chcieliby, żeby ich firma osiągnęła mistrzostwo w budowaniu lojalności.

Tagi: zachowania w organizacji i przywództwo, akademia managera, Biblioteka Managera
Źródło:
Harvard Business Review Polska
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz