Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
strategia konkurencyjna
18.07.2011 09:58

Różne oblicza outsourcingu w Polsce

Outsourcing zmienia polskie firmy. Dla jednych stał się kluczowym narzędziem restrukturyzacji, dla innych jest już wypróbowanym sposobem pozyskiwania strategicznych kompetencji. O to, jak zmienia się...

Podziel się
Dodaj komentarz

Outsourcing zmienia polskie firmy. Dla jednych stał się kluczowym narzędziem restrukturyzacji, dla innych jest już wypróbowanym sposobem pozyskiwania strategicznych kompetencji. O to, jak zmienia się funkcjonowanie polskich przedsiębiorstw dzięki outsourcingowi, zapytaliśmy w czasie redakcyjnej debaty przedstawicieli firm, które od lat z powodzeniem korzystają z tej formy zarządzania. Enrico Pavoni, prezes Fiata, Jerzy Kak, prezes Electrabel, i Mariusz Rędaszka, dyrektor finansowy Wyborowej, przedstawili swoje doświadczenia związane z głęboką restrukturyzacją, jaką ich firmy przeszły dzięki zastosowaniu outsourcingu. Jarosław Paćko z Tele2, Michał Skaliński z Cushman & Wakefield oraz Piotr Orłowski z DHL mówili o tym, jak zewnętrzne pozyskiwanie zasobów wpływa na jakość usług świadczonych przez ich firmy. Mateusz Stefański, współpracownik SourceOne Advisory, zwrócił uwagę na to, że outsourcing staje się dziś w Polsce także ważnym narzędziem rozwoju przedsiębiorstwa, a niekiedy nawet kluczowym elementem
modelu biznesowego. Oto zapis debaty, która odbyła się 24 września 2007 roku w siedzibie Harvard Business Review Polska.

Tagi: strategia konkurencyjna, akademia managera, Biblioteka Managera
Źródło:
Harvard Business Review Polska
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz