Notowania

marketing
18.07.2011 10:01

Skuteczna sprzedaż w czasach internetu

Praca handlowca jest coraz trudniejsza. Dostępność informacji w sieci sprawia, że klienci doskonale znają wartość ofert, a rozwój technologiczny powoduje, że mogą wybierać spośród wielu...

Podziel się
Dodaj komentarz

Praca handlowca jest coraz trudniejsza. Dostępność informacji w sieci sprawia, że klienci doskonale znają wartość ofert, a rozwój technologiczny powoduje, że mogą wybierać spośród wielu konkurencyjnych propozycji. W tej sytuacji handlowcy muszą zweryfikować dotychczasowe techniki i narzędzia sprzedaży, by utrzymać klientów, a wraz z nimi przychody i marże. O tym, jak powinna zmieniać się praca sprzedawców i jakie metody warto dziś wykorzystywać, Katarzyna Bachnik, redaktor HBRP, rozmawia z Davidem Lambertem, międzynarodowym konsultantem w dziedzinie sprzedaży i autorem książki Smarter Selling.

Tagi: marketing, akademia managera, Biblioteka Managera
Źródło:
Harvard Business Review Polska
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz