Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na

Systemy CRM: Jak dać klientom to, czego naprawdę oczekują?

1
Podziel się

Wzrost znaczenia nowej grupy konsumentów, tzw. generacji Y, zmusza firmy do gruntownych zmian w strategii zarządzania relacjami z klientami. Jednym z najważniejszych narzędzi tej zmiany stały się...

Systemy CRM: Jak dać klientom to, czego naprawdę oczekują?
bErMmUKZ

Wzrost znaczenia nowej grupy konsumentów, tzw. generacji Y, zmusza firmy do gruntownych zmian w strategii zarządzania relacjami z klientami. Jednym z najważniejszych narzędzi tej zmiany stały się systemy CRM. Uważane przez lata za symbol niespełnionych obietnic, jakimi łudziły technologie informatyczne, dziś mają szansę stać się kluczowym elementem strategii przedsiębiorstw, wokół których budowana jest cała organizacja.

bErMmULC
akademia managera
Biblioteka Managera
Źródło:
Harvard Business Review Polska
KOMENTARZE
(1)
iza
2 lata temu
Ostatnio w firmie zaczęliśmy używać system CRM, za pomocą kilku kliknięć ogarniam całą bazę klientów, teraz działamy z https://firmao.pl/info, polecam