Notowania

marketing
18.07.2011 09:56

Systemy CRM: Jak dać klientom to, czego naprawdę oczekują?

Wzrost znaczenia nowej grupy konsumentów, tzw. generacji Y, zmusza firmy do gruntownych zmian w strategii zarządzania relacjami z klientami. Jednym z najważniejszych narzędzi tej zmiany stały się...

Podziel się
Dodaj komentarz

Wzrost znaczenia nowej grupy konsumentów, tzw. generacji Y, zmusza firmy do gruntownych zmian w strategii zarządzania relacjami z klientami. Jednym z najważniejszych narzędzi tej zmiany stały się systemy CRM. Uważane przez lata za symbol niespełnionych obietnic, jakimi łudziły technologie informatyczne, dziś mają szansę stać się kluczowym elementem strategii przedsiębiorstw, wokół których budowana jest cała organizacja.

Tagi: marketing, akademia managera, Biblioteka Managera
Źródło:
Harvard Business Review Polska
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz