Notowania

marketing
18.07.2011 09:56

To tu usłyszeliście o tym po raz pierwszy

Choć technologia audio jest jakieś dwadzieścia lat w tyle za wideo, to uszy zaczynają upominać się o swoje prawa. Liczne odkrycia w zakresie projektowania i zastosowania dźwięku, z którymi mamy...

Podziel się
Dodaj komentarz

Choć technologia audio jest jakieś dwadzieścia lat w tyle za wideo, to uszy zaczynają upominać się o swoje prawa. Liczne odkrycia w zakresie projektowania i zastosowania dźwięku, z którymi mamy ostatnio do czynienia, mogą przynieść firmom wiele korzyści. Muzyka, która wpływa na zakup określonego rodzaju wina? Gadające tablice reklamowe, które „rozmawiają” tylko z najbliżej stojącymi? To trzeba usłyszeć.

Tagi: marketing, akademia managera, Biblioteka Managera
Źródło:
Harvard Business Review Polska
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz