Notowania

marketing
18.07.2011 09:55

Współtworzenie doświadczeń z klientami: jak zamienić ideę w czyn?

Firmy, zamiast wciąż myśleć o produktach i usługach, powinny skupić się na tym, jak i kiedy klienci z nich korzystają. David Butter, światowy ekspert w dziedzinie zarządzania doświadczeniami klienta,...

Podziel się
Dodaj komentarz

Firmy, zamiast wciąż myśleć o produktach i usługach, powinny skupić się na tym, jak i kiedy klienci z nich korzystają. David Butter, światowy ekspert w dziedzinie zarządzania doświadczeniami klienta, mówi o tym, jak zrealizować tę ideę w praktyce.

Z Davidem Butterem rozmawia Andrzej Łokaj

Tagi: marketing, akademia managera, Biblioteka Managera
Źródło:
Harvard Business Review Polska
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz