Notowania

marketing
18.07.2011 09:55

Wykorzystaj siłę obcej marki

Mało znana spółka, korzystając z obecności w reklamówce uznanych marek, może wzmocnić, a nawet zbudować swoją. Klienci bowiem zwykle przenoszą jakość i prestiż jednej marki na drugą, pojawiającą się w...

Podziel się
Dodaj komentarz

Mało znana spółka, korzystając z obecności w reklamówce uznanych marek, może wzmocnić, a nawet zbudować swoją. Klienci bowiem zwykle przenoszą jakość i prestiż jednej marki na drugą, pojawiającą się w tym samym kontekście. W dodatku cała wspólna akcja marketingowa ma dużo większą szansę, by przyciągnąć uwagę konsumenta.

Tagi: marketing, akademia managera, Biblioteka Managera
Źródło:
Harvard Business Review Polska
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz