Notowania

marketing
18.07.2011 10:00

Zmierzch tradycyjnej reklamy?

Niedawny kryzys zmusił firmy do szukania oszczędności w wielu obszarach działalności. Na pierwszy ogień poszły budżety marketingowe. Jednym z najczęściej wybieranych sposobów redukcji kosztów było...

Podziel się
Dodaj komentarz

Niedawny kryzys zmusił firmy do szukania oszczędności w wielu obszarach działalności. Na pierwszy ogień poszły budżety marketingowe. Jednym z najczęściej wybieranych sposobów redukcji kosztów było jednak przesuwanie punktu ciężkości nakładów z reklamy telewizyjnej na internetową. Zwolennicy tego podejścia podkreślają, że reklama internetowa jest nie tylko tańsza, ale pozwala również na lepsze dotarcie do grup docelowych.

Tagi: marketing, akademia managera, Biblioteka Managera
Źródło:
Harvard Business Review Polska
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz