Trwa ładowanie...
bEhjSRAl

Notowania

Biblioteka Managera

Life's Work: Wynton Marsalis
18.07.2011 10:02

ZARZĄDZANIE
 / 
Life's Work: Wynton Marsalis

Wychował się w Nowym Orleanie w rodzinie muzyków jazzowych. Pierwszą trąbkę ofiarował mu na szóste urodziny trębacz i lider zespołu Al Hirt. W wieku 17 lat przeprowadził się do Nowego Jorku, gdzie...

Jak starymi metodami podbijać nowe rynki
18.07.2011 10:02

MARKETING
 / 
Jak starymi metodami podbijać nowe rynki

Wiele przedsiębiorstw trzyma się z dala od konkurowania w skali globalnej, sądząc, że muszą najpierw opracować innowacyjne produkty lub zbudować dominujące marki. Międzynarodowy sukces hiszpańskich...

Jak zarządzać zespołem negocjacyjnym
18.07.2011 10:02

NEGOCJACJE
 / 
Jak zarządzać zespołem negocjacyjnym

Stoisz na czele zespołu negocjacyjnego swojej firmy. Zasiadasz do rozmów z drugą stroną i nagle jeden z twoich współpracowników wyrywa się z propozycją: „Po prostu nam powiedzcie, co mamy...

Kiedy proces powinien być sztuką, a kiedy nauką
18.07.2011 10:02

PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ
 / 
Kiedy proces powinien być sztuką, a kiedy nauką

Menedżerowie przesadzili ze standaryzacją procesów. Wiele z nich bowiem - jak szkolenieprzywódców czy audyt - jest bardziej sztuką niż nauką. Narzucenie sztywnych reguł na te procesy eliminuje...

Shopper marketing: sposób na zwiększenie sprzedaży
18.07.2011 10:02

MARKETING
 / 
Shopper marketing: sposób na zwiększenie sprzedaży

Firmy walczą o konsumentów, stosując przez całą dobę zmasowany atak w środkach masowego przekazu. Wieczorem konsument ogląda reklamę w telewizji, rano słucha jej w radiu i widzi na bilbordach, a po...

bEhjSRAn
Transformacja marki osobistej
18.07.2011 10:02

ZACHOWANIA W ORGANIZACJI I PRZYWÓDZTWO
 / 
Transformacja marki osobistej

Ludzie cały czas wymyślają siebie na nowo - szukają nowych wyzwań, nowych obszarów pracy lub też pragną stworzyć nowy wizerunek wśród swoich kolegów. Przejęcie kontroli nad własną marką może przełożyć...

Jak rozwijać globalne know-how
18.07.2011 10:02

ZACHOWANIA W ORGANIZACJI I PRZYWÓDZTWO
 / 
Jak rozwijać globalne know-how

Dla zdolnych i obiecujących menedżerów misja zagraniczna stanowi prawdziwą inicjację zawodową. Oferuje szanse niedostępne w kraju macierzystym i bezcenne doświadczenie, przydatne w pracy zarówno za...

Nowa droga na szczyt
18.07.2011 10:02

ZACHOWANIA W ORGANIZACJI I PRZYWÓDZTWO
 / 
Nowa droga na szczyt

W ostatnich latach wzrosły oczekiwania firm w stosunku do członków ścisłego kierownictwa. Osoby obejmujące najwyższe funkcje kierownicze, by sprostać nowym realiom biznesowym, muszą dysponować nieco...

Tworzenie wartości dla biznesu i społeczeństwa
18.07.2011 10:02

BIZNES A RZĄD
 / 
Tworzenie wartości dla biznesu i społeczeństwa

System kapitalistyczny znalazł się w potrzasku. W ostatnich kilku latach biznes poddano krytyce jako główne źródło problemów społecznych, ekologicznych i gospodarczych. Uważa się, że firmy prosperują...

bEhjSRAt
Jak prezes Timberlandu stawił czoła rozgniewanym aktywistom
18.07.2011 10:02

ORGANIZACJA SPOŁECZNA I ETYKA
 / 
Jak prezes Timberlandu stawił czoła rozgniewanym aktywistom

Na podstawie liczby nowych e-maili można przewidzieć, czy rozpoczynający się dzień będzie dobry. Prezes Timberlandu zazwyczaj wstaje bardzo wcześnie, co daje mu sporą przewagę nad pozostałymi...

Pracuj, módl się, kochaj
18.07.2011 10:02

ZACHOWANIA W ORGANIZACJI I PRZYWÓDZTWO
 / 
Pracuj, módl się, kochaj

Dążenie do równowagi między życiem zawodowym a prywatnym stało się w ostatnich latach gorącym tematem, szczególnie dla firm chcących przyciągnąć, zmotywować i zatrzymać najbardziej błyskotliwych...

Możemy zmierzyć siłę charyzmy
18.07.2011 10:02

ZACHOWANIA W ORGANIZACJI I PRZYWÓDZTWO
 / 
Możemy zmierzyć siłę charyzmy

Nieważne, co mówisz. Ważne, jak to mówisz. Na podstawie samych tylko sygnałów społecznych, jakie menedżerowie wysyłają w procesie komunikacji, można przewidywać, który z nich wygra konkurencję...

Manolo Blahnik
18.07.2011 10:02

PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ
 / 
Manolo Blahnik

Jest jednym z najbardziej cenionych projektantów butów na świecie. Syn Hiszpanki i Czecha, wychowany na plantacji bananów na Wyspach Kanaryjskich; studiował prawo, języki obce oraz sztuki piękne w...

bEhjSRAu
Więcej klientów czy więcej luksusu? - komentarz 3
18.07.2011 10:02

MARKETING
 / 
Więcej klientów czy więcej luksusu? - komentarz 3

W świadomości konsumentów marka Choco-Dream jest przypisana do luksusowych czekoladek. Jeśli właściciel firmy zechce rozszerzyć ofertę o tańsze wyroby, to powinien zrobić to pod inną marką.

Więcej klientów czy więcej luksusu? - komentarz 2
18.07.2011 10:02

MARKETING
 / 
Więcej klientów czy więcej luksusu? - komentarz 2

Właściciele marki Choco-Dream mają silne podstawy do wprowadzenia na rynek submarki. To dobry ruch sprzyjający dalszemu rozwojowi firmy, pod warunkiem że nowa marka zachowa status premium.

Więcej klientów czy więcej luksusu? - komentarz 1
18.07.2011 10:02

MARKETING
 / 
Więcej klientów czy więcej luksusu? - komentarz 1

Decydując się na współpracę z fabryką popularnych słodyczy, Lucjan Zawistowski musi liczyć się z tym, że stworzona przez niego marka Choco-Dream najprawdopodobniej straci swój luksusowy wizerunek.

Więcej klientów czy więcej luksusu?
18.07.2011 10:02

MARKETING
 / 
Więcej klientów czy więcej luksusu?

Marka Choco-Dream jest znana z luksusowych czekoladek i pralinek oraz eleganckich kawiarni. Jednak jej właściciel zmaga się z coraz silniejszą konkurencją. Mając możliwości rozszerzenia marki premium...

Czy masz osobistą strategię obecności w mediach społecznościowych?
18.07.2011 10:02

MARKETING
 / 
Czy masz osobistą strategię obecności w mediach społecznościowych?

Media społecznościowe zmieniają mechanizmy prowadzenia działalności biznesowej, a także sposób postrzegania liderów na wszystkich szczeblach. Ale choć najskuteczniejsze przedsiębiorstwa tworzą...