Na podstawie liczby nowych e-maili można przewidzieć, czy rozpoczynający się dzień będzie dobry. Prezes Timberlandu zazwyczaj wstaje bardzo wcześnie, co daje mu sporą przewagę nad pozostałymi...
Jest jednym z najbardziej cenionych projektantów butów na świecie. Syn Hiszpanki i Czecha, wychowany na plantacji bananów na Wyspach Kanaryjskich; studiował prawo, języki obce oraz sztuki piękne w...
Nieważne, co mówisz. Ważne, jak to mówisz. Na podstawie samych tylko sygnałów społecznych, jakie menedżerowie wysyłają w procesie komunikacji, można przewidywać, który z nich wygra konkurencję...
Właściciele marki Choco-Dream mają silne podstawy do wprowadzenia na rynek submarki. To dobry ruch sprzyjający dalszemu rozwojowi firmy, pod warunkiem że nowa marka zachowa status premium.
W świadomości konsumentów marka Choco-Dream jest przypisana do luksusowych czekoladek. Jeśli właściciel firmy zechce rozszerzyć ofertę o tańsze wyroby, to powinien zrobić to pod inną marką.
Decydując się na współpracę z fabryką popularnych słodyczy, Lucjan Zawistowski musi liczyć się z tym, że stworzona przez niego marka Choco-Dream najprawdopodobniej straci swój luksusowy wizerunek.
Marka Choco-Dream jest znana z luksusowych czekoladek i pralinek oraz eleganckich kawiarni. Jednak jej właściciel zmaga się z coraz silniejszą konkurencją. Mając możliwości rozszerzenia marki premium...
Nieformalne sieci pracowników, czyli wspólnoty praktyków, są dla specjalistów niedrogim i efektywnym sposobem wymieniania się wiedzą i pomysłami. Wspólnoty działają jednak najlepiej, gdy menedżerowie...
Media społecznościowe zmieniają mechanizmy prowadzenia działalności biznesowej, a także sposób postrzegania liderów na wszystkich szczeblach. Ale choć najskuteczniejsze przedsiębiorstwa tworzą...
Większość przejęć kończy się tym, że z dwóch organizacji powstaje jedna. Przełamując tę powszechną praktykę, niektóre firmy z rynków wschodzących zachowują tożsamość przejmowanych spółek i...