fot: PKP
Kolej rozgrzebana i tak na razie zostanie
Choć inwestycje kolejowe idą bardzo opieszale, spółka PKP Polskie Linie Kolejowe chwali się, że do tej pory przebudowała na Euro torowiska o długości 785 km, a na kolejnych 255 km prowadzi prace. Wymowne jest to, że w ubiegłym roku z 7,6 mld złotych, które miały pójść na poprawę stanu kolei wydaliśmy zaledwie połowę.
Pomimo remontów, nie widać realnych szans na osiągnięcie europejskich standardów na najważniejszych dla ruchu kibiców trasach, łączących: Warszawę, Gdańsk, Poznań i Wrocław. PKP zapowiadają jednak, że na okres mistrzostw remonty będą wstrzymane, a nowy rozkład jazdy spowoduje zwiększenie możliwości przewiezienia większej liczby pasażerów. Nie uda się jednak skrócić czasu przejazdu z Warszawy do Gdańska do zakładanych początkowo 3,5 godziny, nie mówiąc już o jeździe pociągiem z Warszawy do Wrocławia. Podróż na tym odcinku będzie trwała blisko 5 godzin. Największe znaczenie z punktu widzenia organizacji Euro 2012 mają remonty na dworcach we Wrocławiu, Dworcu Centralnym i Wschodnim w Warszawie oraz rozbudowa Dworca Poznań Główny. Dworzec Centralny w Warszawie został zmodernizowany do końca 2011 roku. Dworce Wrocław Główny oraz Poznań Główny mają być oddane do użytku w zbliżonych terminach, tuż przed rozpoczęciem Euro. Jednak wiadomo, że część prac będzie tam prowadzona jeszcze po piłkarskich mistrzostwach.
Tak, PiS mi za to jątrzenie płaci. Dolarami.
Posłuchaj tych ludzi, którzy zostali bezczelnie oszukani. Zobaczysz, że to są tez wynajęci przez PiS wichrzyciele.
Re: Raport o przygotowaniach do Euro 2012
Re: Raport o przygotowaniach do Euro 2012
Zdjęcia Wrocławia są sprzed pół roku, ale żenada!!!!
Re: Raport o przygotowaniach do Euro 2012
Re: Raport o przygotowaniach do Euro 2012