Wywalanie pieniedzy podatnikow w bloto i napychanie kieszeni dostawcom urzadzen,od 10 lat dzialaja takie urzadenia w Pradze, wiem gdzie stoja i nie stwarzaja dla mnie wiekszego problemu,na szczescie nie daje sie ich przenosic
testy testami, a kamery wiszą prawie na każdym skrzyżowaniu i za chwilę (rok, dwa...) wejdzie nowela ustawy i okaże się, że będą przetwarzać dane z całego kraju. Niestety sprawdza się czarny scenariusz - niedługo będziemy "o-chip-owani".
Ps. czy mocne źródło światła jest w stanie oszukać oko każdej kamery? rozwój GPS i punktowy reflektor i cmoknijcie mnie...
zastanawiam się dlaczego akurat wybrali ten odcinek, jest tam ograniczenie do 60 km/h, a droga jest dwujezdniowa, po prawej pola, po lewej łąki, nieliczne skrzyżowania z wydzielonymi pasami do skrętu w lewo, droga serwisowa, gdzie jeżdżą rowery i ciągniki i inne furmanki, chyba jedna z lepiej rozwiązanych fragmentów drogi wojewódzkiej w Polsce, a ograniczenie do 60 zupełnie z czapy, 80km/h byłoby bezpieczną prędkością, teraz wszyscy tam i tak jeżdżą 100km/h a wielu jeszcze szybciej i jakoś nie ma doniesień o wypadkach, kawałek dalej w środku miasta na podobnej drodze można jechać 70km/h, a co jakiś czas są tam wyjazdy z parkingów i bocznych uliczek, przystanki autobusowe, czyli w polu można jechać 60km/h, a w środku miasta 70km/h, takie rzeczy tylko w Polsce, no i policja na Konstancin ustawia się kilka razy w tygodniu, a na KEN na Ursynowie, gdzie w ostatnim miesiącu na przejściach dla pieszych zginęły dwie osoby nie wiedziałem Policji ani razu, no chyba że przejazdem, ręce opadają
Niegrozne zabawki
Re: Testują nowy bat na kierowców. Gdzie?
Ps. czy mocne źródło światła jest w stanie oszukać oko każdej kamery? rozwój GPS i punktowy reflektor i cmoknijcie mnie...
Re: Testują nowy bat na kierowców. Gdzie?
Re: Testują nowy bat na kierowców. Gdzie?
(ale niebezpieczniej dla naszej kieszeni...)