26-letni Eugen Merher wrzucił efekt swojej pracy na YouTube w połowie grudnia. Od tego czasu internauci wyświetlili go już 7 milionów razy.
Wzruszający film przedstawia byłego maratończyka, który przebywa w domu spokojnej starości i nie potrafi w sobie znaleźć energii do dalszego życia. Z tęsknotą spogląda za okno, gdzie zauważa biegającego nastolatka.
Pewnego dnia znajduje stare buty do biegania, wyprodukowane właśnie przez Adidasa. Ubierając je przypomina sobie młodzieńcze lata i występy przed tysiącami kibiców. To jednak nie podoba się personelowi placówki, który nie pozwala mu wrócić do swojej pasji.
Z pomocą przychodzą jednak inni pensjonariusze, którzy zdołali odzyskać buty i przekazać je głównemu bohaterowi. Ten wybiega z placówki, żegnany aplauzem współlokatorów. Wtedy na ekranie pojawia się angielski napis "break free", czyli "uwolnij się".
Film, który tak przypadł do gustu internautom, nie znalazł zainteresowania wśród pracowników Adidasa. - Próbowaliśmy wysłać to do działu komunikacji Adidasa, ale oni nawet nie zareagowali - powiedział portalowi Huffington Post Eugen Merher, student Akademii Filmowej w Badenii-Wirtembergii. Wygląda na to, że producent sprzętu może teraz tego ruchu żałować.
Tagi: adidas, najważniejsze, lifestyle 08-01-2017
ilustratorCzego maja zalowac? Chlopak poprzez udostepnienie filmu na yt dal im DARMOWA reklame, bo marka nadal na bucie jest. ;)
08-01-2017
:)mają reklamę i nawet nie zapłacili złmanego euro...
09-01-2017
NajkiBardzo tego żałują, Za darmo powstał filmik z ich paskami i logotypami który oglądają miliony ludzi a oni nie zapłacili centa. Płaczą do poduszki :)
Rozwiń komentarze (13)