Notowania

burger king
29.04.2016 11:32

Burger King zarobił dzięki hot dogom

Właściciel znanej sieci fast food pochwalił się dobrymi wynikami za I kwartał 2016 r., do których w znacznym stopniu przyczyniło się wprowadzenie do stałego menu grillowanych hot dogów.

Podziel się
Dodaj komentarz
(Shutterstock/testing)

Przedsiębiorstwo Restaurant Brands International - właściciel Burger Kinga, a także sieci kawiarni Tim Hortons - poinformowało, że sprzedaż w porównywalnych restauracjach Burger King w USA w I kw. 2016 r. była o 4,4 proc. większa niż rok wcześniej. Zysk operacyjny wyniósł 330,6 mln USD wobec 224,1 mln USD rok wcześniej (wzrost o 48 proc.). Nieznacznie spadły przychody - z 933,3 mln USD rok temu do 918,5 mln USD.

Sprzedaż w porównywalnych restauracjach Burger King w skali globu wzrosła o 4,6 proc. rdr.

Dyrektor wykonawczy Restaurant Brands International, Daniel Schwartz, podkreślił, że spółka jest bardzo zadowolona z podjęcia decyzji o wprowadzeniu hot dogów do całorocznego, stałego menu Burger King, których obecność w jadłospisie znacząco podniosła wyniki sprzedaży. Była to największa rewolucja w ofercie sieci od lat 70. XX w., kiedy to oprócz burgerów wołowych zaczęła ona sprzedawać konsumentom produkty z mięsem kurczaka.

Tagi: burger king, lifestyle
Źródło:
PAP
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz