Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
Łukasz Pałka
|

"To się liczy": Producent kosmetyków "Wars i "Pani Walewska" idzie do Rosji

11
Podziel się:

Monika Nowakowska, prezes spółki Miraculum, zapowiada, że w tym roku firma wreszcie wyjdzie na plus.

"To się liczy": Producent kosmetyków "Wars i "Pani Walewska" idzie do Rosji

- Zrobię wszystko, aby rok 2016 otworzył drogę do tego, by spółka była rentowna - deklaruje w programie "To się liczy" Monika Nowakowska, prezes spółki Miraculum, producenta znanych marek kosmetyków, jak "Wars" czy "Pani Walewska". Jej zdaniem firma ma ogromną szansę, by rozwinąć eksport na wschód Europy.

Notowana na warszawskiej giełdzie spółka Miraculum w ostatnich latach przechodziła przez szereg problemów, z upadłością włącznie. Monika Nowakowska to menedżerka, która zdecydowała się zawalczyć o to, by firma przetrwała trudne czasy i odbudowała rynkową pozycję takich produktów jak "Pani Walewska" i "Wars". Jednocześnie jednak, by ratować biznes, spółka musiała sprzedać inną znaną markę kosmetyków dla mężczyzn "Brutal".

W programie "To się liczy" Łukasz Pałka rozmawia z Moniką Nowakowską o restrukturyzacji spółki Miraculum i jej planach na przyszłość. Monika Nowakowska skupia już w swoich rękach ponad 21 proc. akcji Miraculum, wartych - według obecnej wyceny - około 7 mln zł.

Prezes spółki zapowiada, że będzie chciała postawić na rozwój eksportu produktów, głównie na Wschód. Dlatego firma uruchomiła niedawno spółkę zależną w Rosji. - "Pani Walewska" to marka doskonale znana na wschodzie Europy, rozpoznawalna wśród dojrzałych pań - podkreśla prezes Miraculum i zapowiada, że w przyszłości udział eksportu w całości przychodów spółki powinien znacząco wzrosnąć, nawet do 90 proc.

Według niej, spółka Miraculum po raz pierwszy od lat powinna w tym roku wyjść na plus. W ostatnich latach firma przechodziła przez wiele zmian i restrukturyzacji. Pod koniec 2011 r., po zawarciu układu z wierzycielami, ogłosiła nową strategię rozwoju opartą na akwizycjach oraz konsolidacji branży. W maju 2012 r. kupiła m.in. sto procent udziałów w firmie Multicolor, zajmującej się dystrybucją marek Joko i Virtual.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(11)
gość
6 lat temu
Kiedyś wiodąca marka,dzisiaj relikt przeszłości.Dziwię się,mając takie zaplecze i sentyment kobiet ,tak pokpić sprawę.Przy ogromnej konkurencji ,trzeba się przyłożyć.A gdzie nowoczesny marketing,nowe produkty.Śpicie tam,czy co?
alik
6 lat temu
Czerwony Consul - meska woda o ładnym zapachu, bardzo trwała. Rewelacja.
klip
6 lat temu
Co to za kosmetyki takie duszące,które stosują starsze panie ??
e
6 lat temu
Strategia na akwizycji? To stąd się biorą ci wszyscy nachalni sprzedawcy wciskający ludziom na ulicy towar i żądający zapłaty za coś czego się nie chce.
ob
6 lat temu
Rosjanie byle gówna nie kupują,to mądrzy ludzie,nie nabiorą się na reklamy ,tak jak głupie małolaty,wiedza co dobre.