Najpopularniejszy w Polsce portal o finansach i biznesie
Akcja PR: Starbucks zamyka 7100 swoich lokali

Akcja PR: Starbucks zamyka 7100 swoich lokali

Wczoraj Starbucks zamknął na trzy godziny 7100 swoich lokali.

Czas ten przeznaczono na szkolenia dla załogi, której przypomniano jak robić kawę i obsługiwać klientów. Wśród pokazywanych na szkoleniu czynności zaprezentowano wycieranie końcówek spieniaczy czy płukanie dzbanków.

Rzecznik prasowa firmy stwierdziła, że przedsiębiorstwo wprowadza nowe standardy, dzięki którym klienci będą lepiej obsłużeni i otrzymają idealną kawę.

W szkoleniu wzięło udział około 135 000 pracowników sieci Starbucks.

Na zamknięciu konkurencji natychmiast skorzystała sieć Dunkin' Donuts. Obniżyła ona w dniu szkolenia cenę kawy tak, by ,,żaden miłośnik kawy nie został pozbawiony wspaniałego espresso".

szkolenia, marketing, kawa, pr, Starbucks, amerykańskie kawiarnie
Money.pl
Czytaj także
Polecane galerie