Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
coca-cola
23.09.2008 11:00

Coca-Cola najdroższą marką na świecie

Na drugie miejsce w rankingu przesunął się IBM, spychając Microsoft na trzecią pozycję.

Podziel się
Dodaj komentarz
(thecoca-colacompany.com)

Coca-Cola po raz kolejny znalazła się na szczycie rankingu najdroższych marek świata - wynika z zestawienia Interbrand.

Podczas gdy Coca-Cola utrzymuje swoją zeszłoroczną pozycję, na drugie miejsce w rankingu przesunął się IBM, spychając Microsoft na trzecią pozycję. W pierwszej piątkę znalazły się również GE oraz Nokia.

ZOBACZ TAKŻE:

Wśród marek wyróżniających się największymi, rocznymi przyrostami prym wiodą Google (43 proc.), Apple (24 proc.), Amazon (19 proc.), Zara (15 proc.) oraz Nintendo, które zwiększyło swoją wartość w ciągu 12 miesięcy o 13 procent.

Największe spadki zanotowały głównie spółki z sektora finansów Merrill Lynch (21 proc.) Morgan Stanley (16 proc.) oraz Citi (14 proc.), a także firmy Gap i Ford tracąc na wartości odpowiednio 20 i 12 procent.

Na zdjęciu reklama Coca-Coli z 1945 roku - Sprite Boy U.S.

Tagi: coca-cola, wiadomości, gospodarka
Źródło:
Mediarun
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz