Notowania

Przejdź na
twitter
27.10.2009 13:10

Ćwierkanie w sieci kosztuje firmy z Wysp 1,4 mld funtów

To szacunkowe koszty korzystania z serwisów społecznościowych w czasie pracy.

Podziel się
Dodaj komentarz

Takie według szacunków są koszty korzystania z serwisów społecznościowych w czasie pracy.

Jak donosi _ BBC _, ponad połowa z 1460 ankietowanych przez firmę Morse przyznała się do korzystania z popularnych serwisów społecznościowych - m.in. Twittera i Facebooka - w czasie, w którym powinni zajmować się pracą. Średnio każdy z nich spędza w sieci 40 minut tygodniowo.

Według analityków Morse'a takie zachowanie pracowników naraża firmy na wymierne straty. I choć wiele firm zablokowało pracownikom mozliwość korzystania z Facebooka, w przypadku Twittera pracodawcy mają jeszcze _ wiele do zrobienia _.

ZOBACZ TAKŻE:

* [ Twitter w tym roku bez reklam ]( http://manager.money.pl/strategie/emarketing/artykul/twitter;w;tym;roku;bez;reklam,112,0,540272.html )
* [ Polacy szturmują Facebooka ]( http://manager.money.pl/strategie/emarketing/artykul/polacy;szturmuja;facebooka,29,0,550685.html )
Tagi: twitter, business news, wiadomości, wiadmomości, gospodarka, manager, e-biznes
Źródło:
money.pl
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz