Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na

Dzienniki tracą wpływy z reklam

0
Podziel się

Przychody spadły w lutym o blisko 11 proc. do 160,4 mln zł. Liderem pozostaje Gazeta Wyborcza.

Dzienniki tracą wpływy z reklam
(Bright Meadow/CC/Flickr)
bEhbUlxh

Cennikowe wpływy reklamowe dzienników spadły w lutym 2010 roku o 10,9 proc. do 160,4 mln zł - poinformowały Wirtualnemedia.pl opierając się na danych firmy Expert Monitor.

Liderem polskich dzienników pod względem cennikowych wpływów reklamowych pozostała w 2009 roku _ Gazeta Wyborcza _ (Agora), ale jej przychody z tego tytułu spadły w lutym 2010 roku o 16 proc. w ujęciu rocznym do 55,3 mln zł (netto, bez autopromocji).

_ Polska _ (Polskapresse) zarobiła w lutym na reklamach 20,5 mln zł (spadek o 12,7 proc.), a _ Rzeczpospolita _ (Presspublika) 10,6 mln zł (spadek o 2,8 proc.).

bEhbUlxj

Wśród najważniejszych gazet wzrost cennikowych wpływów reklamowych zanotowały w 2009 roku jedynie _ Fakt _ (Axel Springer Polska), który zarobił na reklamach 15,8 mln zł, czyli 25,1 proc. więcej niż w takim samym okresie 2009 roku.

Przychody reklamowe bezpłatnego _ Metra _ (wydawanego przez Agorę) wyniosły w lutym 2010 roku 7,8 mln zł.

Raport Money.pl

bEhbUlxK
business news
wiadomości
styl
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)