Notowania

reklama
07.04.2010 11:52

Dzienniki tracą wpływy z reklam

Przychody spadły w lutym o blisko 11 proc. do 160,4 mln zł. Liderem pozostaje Gazeta Wyborcza.

Podziel się
Dodaj komentarz
(Bright Meadow/CC/Flickr)

Cennikowe wpływy reklamowe dzienników spadły w lutym 2010 roku o 10,9 proc. do 160,4 mln zł - poinformowały Wirtualnemedia.pl opierając się na danych firmy Expert Monitor.

Liderem polskich dzienników pod względem cennikowych wpływów reklamowych pozostała w 2009 roku _ Gazeta Wyborcza _ (Agora), ale jej przychody z tego tytułu spadły w lutym 2010 roku o 16 proc. w ujęciu rocznym do 55,3 mln zł (netto, bez autopromocji).

_ Polska _ (Polskapresse) zarobiła w lutym na reklamach 20,5 mln zł (spadek o 12,7 proc.), a _ Rzeczpospolita _ (Presspublika) 10,6 mln zł (spadek o 2,8 proc.).

Wśród najważniejszych gazet wzrost cennikowych wpływów reklamowych zanotowały w 2009 roku jedynie _ Fakt _ (Axel Springer Polska), który zarobił na reklamach 15,8 mln zł, czyli 25,1 proc. więcej niż w takim samym okresie 2009 roku.

Przychody reklamowe bezpłatnego _ Metra _ (wydawanego przez Agorę) wyniosły w lutym 2010 roku 7,8 mln zł.

Raport Money.pl

* [ Wskaźniki makroekonomiczne w Money.pl ]( http://www.money.pl/gospodarka/wskazniki/pkb/ )
* [ O kryzysie finansowym czytaj w serwisie specjalnym Money.pl ]( http://www.money.pl/kryzys/ )
* [ Wiadomości z kraju i ze świata na Twojej stronie internetowej ]( http://www.money.pl/webmaster/do_pobrania/artykuly/ )
Tagi: reklama, business news, wiadomości, styl, wiadmomości, gospodarka, manager, najważniejsze, gospodarka polska, media, lifestyle
Źródło:
PAP
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz