Notowania

krrit
27.04.2011 19:46

Facebook nie dla mediów publicznych

Nadawcy publiczni nie powinni odsyłać odbiorców do treści umieszczonych w internecie - twierdzi KRRiT.

Podziel się
Dodaj komentarz
(Radosław Drożdżewski<br>(Zwiadowca21)/GNU/Wikipedia)

Nadawcy publiczni nie powinni odsyłać odbiorców do treści umieszczonych w internecie, a odsyłanie do portali społecznościowych nie może reklamować tychże serwisów - oświadczyła Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji.

Stanowisko KRRiT to m.in. odpowiedź na skargę słuchacza Polskiego Radia. Presserwis pisał w lutym, że jeden ze słuchaczy poskarżył się, iż prowadzący w Jedynce często odsyłają do Facebooka, w ten sposób reklamując ten serwis w trakcie audycji.

_ - Obecność nadawców w Internecie, w tym na portalach społecznościowych, stanowi dziś oczywisty element kontaktów ze słuchaczami i widzami. Jest to również forma promowania programu i działań związanych z zadaniami realizowanymi przez nadawcę. Nadawcy publiczni powinni jednak zachować kontrolę redakcyjną nad treściami upowszechnianymi w Internecie, przede wszystkim przez umieszczanie ich na własnych portalach (w tym w serwisach społecznościowych) _ - głosi komunikat KRRiT.

Krajowa Rada podkreśla, że nadawcy publiczni _ nie powinni odsyłać odbiorcy do umieszczonych w Internecie treści niezbędnych do zrozumienia audycji _, a _ prezentowanie na antenie faktu obecności nadawcy na innych portalach i w serwisach społecznościowych powinno mieć charakter informacji pozbawionej cech reklamy czy też promocji samych portali bądź serwisów _.

_ KRRiT będzie oceniać poszczególne problemy rodzące się w procesie konwergencji mediów. Będzie reagować w sytuacjach, gdy w przekazach dotyczących portali czy stron internetowych wystąpi ukryty przekaz handlowy _ - oświadczyła Krajowa Rada.

Czytaj w Money.pl
[ ( http://static1.money.pl/i/h/29/t39453.jpg ) ] (http://msp.money.pl/ksiegowosc-internetowa/artykul/formy;marketingu;internetowego,190,0,817086.html) Formy marketingu internetowego Nie wystarczy już tylko zwykła reklama skromnie wkomponowana w treść. Liczą się innowacyjne rozwiązania na długo zapadające w pamięć odbiorcom.
[ ( http://static1.money.pl/i/h/209/t137937.jpg ) ] (http://news.money.pl/artykul/snoop;dogg;w;kampanii;napoju;zakaza,64,0,816960.html) Snoop Dogg w kampanii napoju. Zakażą? Prokuratorzy generalni z 17 stanów USA namawiają firmę Pabst Brewing Co, do zatrzymania produkcji nowego napoju Blast.
[ ( http://static1.money.pl/i/h/242/t137970.jpg ) ] (http://manager.money.pl/strategie/spoty/artykul/serce;i;rozum;podbily;polakow,253,0,816381.html) Serce i Rozum podbiły Polaków Blisko 230 tysięcy fanów na Facebooku i setki tysięcy odsłon na YouTube. Badania z czerwca ubiegłego roku wykazały, że TP ma najlepszy wizerunek w historii.
Tagi: krrit, portale społecznościowe, reklama, business news, wiadmomości, kraj, gospodarka, manager
Źródło:
PAP
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz