Notowania

gap
27.11.2007 14:15

Gap nie obniża cen o 60 procent

Sfałszowane bony promocyjne szybko stały sie hitem w internecie. Gap postanowił ten atak wykorzystać na swoją korzyść.

Podziel się
Dodaj komentarz
(EPA/PAP)

*Fałszywa kampania promocyjna może poważnie zagrozić wizerunkowi wychodzącego z kryzysu odzieżowego giganta. *

Firma Gap ostrzega swoich klientów przed fałszywymi bonami promocyjnymi, które rozsyłane są w internecie. Z okazyjną kartą "gwarantującą" 60 proc. obniżki nie warto wybierać się do sklepu, bo przy kasie okaże się, że za zakupy trzeba zapłacić normalną cenę. Z taką niespodzianką spotkało się już tysiące klientów. To jedno z większych takich fałszerstw w historii światowego handlu.

Gap rzeczywiście proponuje przed świętami swoim klientom okazyjne zakupy. W tym celu rozesłano do wybranej grupy osób bon uprawniające do zniżki, ale*ZOBACZ TAKŻE: *
GAP - czy uda się wyjść z kryzysu?o połowę mniejszej, bo "zaledwie" 30-procentowej.

Jak informuje media rzecznik firmy, bony otrzymali kontrahenci, partnerzy handlowi oraz ich rodziny. Fałszywe zniżki dotarły natomiast do tysięcy przypadkowych klientów, udowadniając tym samym jak wielka jest siła marketingu szeptanego, czy też wirusowego - zwłaszcza przy wykorzystaniu do rozprzestrzeniania informacji poczty elektronicznej.

Co zrobił Gap z atakiem na świąteczną promocję? W ramach rekompensaty wszyscy, którzy fałszywy bon okażą w sklepie podczas zakupów, dostaną obiecany rabat. Obiecany w oryginalnej promocji, więc nie przekroczy on 30 procent. "Byliśmy przygotowani na to, że osoby, do których rozsyłamy bony w wersji elektronicznej, będą je udostępniać również swoim bliskim i przyjaciołom, więc tak jak zapowiedzieliśmy udzielimy rabatu każdemu, kto je okaże w sklepie" - mówi rzecznik firmy Gap.

W zeszłym roku kosztowną dla firmy Threshers okazała się akcja promocyjna polegająca na rozsyłaniu bonów uprawniających do 40 proc. zniżki. Wieść o niej tak się rozeszła, że firmie z trudem udało się nie zakończyć roku finansowego stratą. Niedawno podobną promocję zdecydowała się zakończyć firma Littlewoods, której bony ze zniżką o wartości 25 funtów szybko stały się hitem w sieci i zmorą dla firmy.

Tagi: gap, business news, wiadomości, wiadmomości, gospodarka, manager, gospodarka polska
Źródło:
money.pl
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz