Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
lg
29.10.2008 17:00

Hasło z reklamy LG zniknie, bo jest zbyt optymistyczne

Life's Good może sprawiać przykrość Amerykanom pogrążonym w kryzysie.

Podziel się
Dodaj komentarz
(PAP/EPA)

*Firma stwierdziła, że Life's Good może sprawiać przykrość Amerykanom pogrążonym w kryzysie. *

Dyrektor marketingu Andrew Warner poinformował, że hasło jest obecnie nie na miejscu, bo życie wcale nie jest dobre i łatwe dla większości zadłużonych Amerykanów.

Mogłoby to być odebrane tym gorzej, że LG to jedna z niewielu firm, które z kryzysu wychodzą obronną ręką. Co więcej, przeżywa rozkwit i do 2010 chce wybić się do światowej czołówki producentów elektroniki i AGD. I rzeczywiście, pierwszy kwartał tego roku był dla LG dość łaskawy, bo sprzedaż telefonów komórkowych tej marki wzrosła o 54 proc. w stosunku do tego samego okresu w roku ubiegłym.Akcje firmy poszybowały w zeszłym roku aż o 57 procent - najwięcej spośród pięciu największych producentów telefonów na świecie.

Jak podaje BusinessWeek, LG, Samsung i Hyundai to obecnie trzy filary biznesu koreańskiego, a LG najwięcej sprzedaje na rynku Ameryki Północnej i Korei.

Hasło reklamowe zniknie (pozostawiając tylko nazwę LG Electronics) w pierwszej kolejności z reklam nowego telefonu Renoir.Prezentację, na której brakuje kontrowersyjnego podpisu pod logo zobaczyć można poniżej:

Czy jakieś inne marki też powinny zrewidować swoje hasła reklamowe?

Tagi: lg, wiadomości, gospodarka
Źródło:
money.pl
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz