Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
h&m
17.04.2008 08:40

H&M - dwie litery warte 10 mld euro

Szwedzki producent odzieży jest najbardziej wartościową europejską marką na rynku detalicznym.

Podziel się
Dodaj komentarz
(PAP/EPA)

Na drugim miejscu w rankingu najcenniejszych marek opracowanym przez firmę Interbrand plasuje się sieć Carrefour. Francuska firma wyceniana jest na 6,620 miliarda euro.

Na liście 25 najbardziej wartościowych marek znajdziemy 2 firmy ze Szwecji, 4 z Francji, 8 z Wielkiej Brytanii, 4 z Hiszpanii, 6 z Niemiec i 1 z Holandii.

Następne po Carrefourze miejsce należy do Ikei (6,516 mld. euro), kolejne jest Tesco (5,617 mld.) i Mark & Spencer (5,100 mld.).

Reszta tabeli wygląda następująco:

  • Zara (4,112 mld.)
  • Aldi (2,675 mld.)
  • Boots (2,003 mld.)
  • El Corte Ingles (1,930 mld.)
  • Auchan (1,860 mld.)
  • ASDA (1,224 mld.)
  • MediaMarkt (1,094 mld.)
  • Lidl (910 mln.)
  • Edeka (905 mln.)
  • C&A (882 mln.)
  • Sephora (767 mln.)
  • The Body Shop (727 mln.)
  • Argos (726 mln.)
  • Mango (702 mln.)
  • Sainsbury's (512 mln.)
  • Kaufland (418 mln.)
  • Mercadona (398 mln.)
  • FNAC (379 mln.)
  • Rewe (303 mln.)
  • Carphone Warehouse (282 mln.)

ZOBACZ TAKŻE:

Firma doradcza Interbrand należy do amerykańskiego holdingu reklamowego Omnicom Group. Publikuje zestawienia najpotężniejszych marek świata i rankingi szacując ich wartość w dolarach. Badania i metodologia Interbrand zaakceptowane zostały przez największe banki inwestycyjne, firmy audytorskie i giełdy na świecie.

Tagi: h&m, wiadomości, gospodarka
Źródło:
money.pl
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz