Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
Mariusz Błoński
|

H&M - dwie litery warte 10 mld euro

0
Podziel się:

Szwedzki producent odzieży jest najbardziej wartościową europejską marką na rynku detalicznym.

H&M - dwie litery warte 10 mld euro
(PAP/EPA)

Na drugim miejscu w rankingu najcenniejszych marek opracowanym przez firmę Interbrand plasuje się sieć Carrefour. Francuska firma wyceniana jest na 6,620 miliarda euro.

Na liście 25 najbardziej wartościowych marek znajdziemy 2 firmy ze Szwecji, 4 z Francji, 8 z Wielkiej Brytanii, 4 z Hiszpanii, 6 z Niemiec i 1 z Holandii.

Następne po Carrefourze miejsce należy do Ikei (6,516 mld. euro), kolejne jest Tesco (5,617 mld.) i Mark & Spencer (5,100 mld.).

Reszta tabeli wygląda następująco:

  • Zara (4,112 mld.)
    • Aldi (2,675 mld.)
    • Boots (2,003 mld.)
    • El Corte Ingles (1,930 mld.)
    • Auchan (1,860 mld.)
    • ASDA (1,224 mld.)
    • MediaMarkt (1,094 mld.)
    • Lidl (910 mln.)
    • Edeka (905 mln.)
    • C&A (882 mln.)
    • Sephora (767 mln.)
    • The Body Shop (727 mln.)
    • Argos (726 mln.)
    • Mango (702 mln.)
    • Sainsbury's (512 mln.)
    • Kaufland (418 mln.)
    • Mercadona (398 mln.)
    • FNAC (379 mln.)
    • Rewe (303 mln.)
    • Carphone Warehouse (282 mln.)

ZOBACZ TAKŻE:

Firma doradcza Interbrand należy do amerykańskiego holdingu reklamowego Omnicom Group. Publikuje zestawienia najpotężniejszych marek świata i rankingi szacując ich wartość w dolarach. Badania i metodologia Interbrand zaakceptowane zostały przez największe banki inwestycyjne, firmy audytorskie i giełdy na świecie.

wiadomości
gospodarka
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(0)