Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
h&m
21.03.2007 11:49

H&M wprowadza nową markę

Odzieżowy gigant ze Szwecji atakuje kolejny segment rynku. Stworzył markę dla bardziej wymagających i bardziej zamożnych.

Podziel się
Dodaj komentarz

H&M, dotąd znany jako oferujące przystępne ceny magazyny odzieżowe, zmieni nieco swój wizerunek. Nacisk postawiony będzie nie na politykę niskich cen, a raczej na częstą wymianę kolekcji.

Pierwsze kolekcje nowej marki COS (Collection of Style) można już kupić w Londynie przy Regent Street. Wkrótce marka pojawi się wielu innych regionach Europy.

Ubrania będą inspirowane modą lat 50., a kolorami dominującymi będą: czerń, biel i beż. 30 marca ruszy sklep internetowy.

Czy im tym razem będzie to strzał w dziesiątkę?

Tagi: h&m, business news, manager
Źródło:
money.pl
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz