Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
Katarzyna Ogórek
|

Inauguracja olimpiady według Benettona

0
Podziel się:

Włoski producent odzieży znów prowokuje. Tym razem nieudolnie.

Inauguracja olimpiady według Benettona

Włoski producent odzieży znów prowokuje. Tym razem jednocześnie z inauguracją olimpiady w Pekinie, publikuje w prasie najnowszą reklamę.

Na zdjęciu mnich z Tybetu i chiński żołnierz - obaj modlą się zwróceni do siebie nawzajem. W tle ciemny i wyraźny napis _ vitims _ (ofiary).

ZOBACZ TAKŻE:

Dwustronicowa reklama pojawiła się w większości znaczących gazet we ac">fot: colorsmagazine.comfot: colorsmagazine.com[ ( http://static1.money.pl/i/glass.gif ) ] zobacz całą galerię(http://www.money.pl/galeria/inauguracja;olimpiady;wedlug;benettona,galeria,1347,0.html)Włoszech i francuskim dzienniku _ Le Monde _. Kontynuacją tej kampanii są koszulki z tym samym motywem, które kupić można w firmowych sklepach.

Benetton zwraca tym obrazem uwagę na to, że w konflikcie tybetańsko-chińskim nie tylko jedna strona cierpi. Ofiarami są nie tylko mnisi, ale i wytresowani żołnierze. Poza tym, jak podają przedstawiciele Benettona, jest to wyraz solidarności z ofiarami majowego trzęsienia ziemi na południu Chin.

W najnowszym numerze firmowego biuletynu ,,Colors" zobaczyć można fotoreportaż z tej katastrofy oraz trzydzieści modlitw ułożonych przez tybetańskich mnichów.

Reklama budzi kontrowersję. Wydaje się mocna w pierwszej interpretacji. Benetton przerwał jednak łańcuszek jej elementów nieudolnym komentarzem. Przedstawiciele firmy, proszeni o komentarz odpowiadają bowiem, że jedyne, na co chcieli zwrócić uwagę w tej kampanii to wartości uniwersalne: pokój, tolerancja, dobro. Szkoda.

Zdjęcia pochodzą z magazynu firmowego Colors

business news
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(0)