Notowania

business news
23.08.2011 12:28

Inditex sięga po polskich e-klientów

Stradivarius to pierwszy sklepi internetowy hiszpańskiego koncernu dostępny w Polsce.

Podziel się
Dodaj komentarz
(PAP/Photoshot)

6 września rusza w Polsce sprzedaż online marki odzieżowej Stradivarius. To pierwszy e-sklep hiszpańskiego koncernu, który dołączy do wyścigu o polskiego klienta w sieci.

Jak informuje sam producent, do witryny będą miały dostęp klientki z sześciu europejskich krajów: Hiszpanii, Portugalii, Niemiec, Francji, Włoch i Polski. Spółka zapowiada wejście na polski e-segment również pozostałych marek należących do grupy, która w swoim portfolio ma między innymi: Massmo Dutti, Bershkę i Pull & Bear.

_ - To naturalna kolejność rozwoju. Nie ma jeszcze jednak oficjalnej daty otwarcia polskiego e-sklepu flagowej marki, Zara _ - komentuje w rozmowie z Manager.Money.pl przedstawiciel Inditex Group.

Konkurencja w branży odzieżowej do internetu przeniosła się ubiegłym roku. Jako pierwsza, we wrześniu 2010, po e-klienta sięgnęła właśnie Zara. Udostępniła swoje produkty dla klientów wybranych państw Europy Zachodniej. Po niespełna dwóch tygodniach, dołączył do niej gigant odzieżowy - Hennes & Mauritz. Ta największa sieć odzieżowa uruchomiła sprzedaż internetową w Wielkiej Brytanii, z dostępem do zakupów dla klientów państw skandynawskich, Niemiec i Austrii.

WIĘCEJ O BRANŻY ODZIEŻOWEJ W MONEY.PL:
H&M zarabia mniej. Przez drogą bawełnę Zyski szwedzkiej sieci sklepów z odzieżą w pierwszym kwartale spadły aż o 30 procent.
"Jesteśmy jak Prada, szyjemy w Chinach" _ - Azja to nie tylko tania produkcja masowa - _ mówi prezes Bogacki.
Zara zaczęła się od moherowych swetrów Armancio Ortega, właściciel koncernu Inditex, był chłopcem na posyłki w firmie krawieckiej. Dziś odchodzi na emeryturę bogatszy o 22 mld euro.
Tagi: business news, manager
Źródło:
money.pl
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz