Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
business news
20.08.2008 15:53

ING zmieni swoje banki w kawiarnie. Po co?

Kelnera, u którego zamawia się kawę, można również zapytać o produkty finansowe.

Podziel się
Dodaj komentarz

*Na rynku internetowych usług bankowych nie jest łatwo się wyróżnić. *

Bank ING nie ma specjalnie innowacyjnych produktów. Ma jednak pomysł na dość nietypowe punkty obsługi. Między innymi w Chicago i Nowym Jorku działają kawiarnie, w których można napić się kawy, założyć konto lub dowiedzieć się więcej na temat inwestowania.

Kelnera, u którego zamawia się kawę lub ciastko, można również zapytać o produkty finansowe.

Jak mówi Brian Myres z ING, wnętrza nowych oddziałów są wyposażonymi w sprzęt komputerowy i telewizyjny kawiarniami, gdzie nie czuje się presji instytucji, ale za to doświadcza marki. I rzeczywiście, w _ niby-kawiarniach _ wszechobecny jest _ product placement _. ING jest wszędzie: na monitorach, serwetkach, filiżankach, ścianach.

Co ciekawe, to nie jest pomysł na nowy wizerunek ING. Takich kawiarni nie pojawi się zbyt wiele, jednak ich pomysłodawcy wierzą w duży potencjał PR-owy tego przedsięwzięcia. Są przekonani, że telewizory plazmowe na ścianach i rząd komputerów dostępnych dla klientów spowodują automatyczną skojarzenie marki z innowacją.

Tagi: business news, wiadomości, wiadmomości, gospodarka, manager
Źródło:
money.pl
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz