Notowania

kryzys
08.10.2008 13:50

Instytucje finansowe reklamują się na potęgę

Klienci się ograniczają, a instytucje finansowe wydają coraz więcej na ratowanie swojego wizerunku.

Podziel się
Dodaj komentarz
(PAP/EPA)

*Rynek się zmienia pod wpływem kryzysu finansowego. Klienci się ograniczają, a instytucje finansowe wydają coraz więcej na ratowanie swojego wizerunku. *

Magazyn AdAge wypytał klientów o to, w jaki sposób zawirowania na rynkach wpłynęły na ich codzienne życie. 78 proc. z nich przyznaje, że w ciągu ostatnich kilku tygodni zmienili swoje zwyczaje zakupowe.

Aż 86 proc. ankietowanych przyznaje, że budżetowe cięcia wydatków dotyczyły zwłaszcza wydatków na restauracje. 83 proc. ograniczyło do minimum wydatki na rozrywkę.

Na ubraniach zdecydowanie zaczęło oszczędzać 72proc. Amerykanów, na podróżach - 68 procent.

Z kryzysu paradoksalnie korzystają za to gazety, zwłaszcza biznesowe.

Jak pisze AdAge, liczba reklam instytucji finansowych publikowanych w prasie podwoiła się w ciągu ostatnich dni - od, średnio, 10 do 22 w przypadku Wall Street Journal. W USA Today sprzedaje się średnio o 6 stron reklam więcej.

*ZOBACZ TAKŻE: *

Tagi: kryzys, wiadomości, gospodarka
Źródło:
money.pl
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz