Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
telekomunikacja
23.04.2008 09:37

Japoński gigant NTT DoCoMo zmienia wizerunek

Japoński gigant telekomunikacyjny, NTT DoCoMo, zaprezentował swoje nowe logo. Będzie ono obowiązywało od 1 lipca bieżącego roku.

Podziel się
Dodaj komentarz
(PAP/EPA)

Japoński gigant telekomunikacyjny, NTT DoCoMo, zaprezentował swoje nowe logo. Będzie ono obowiązywało od 1 lipca bieżącego roku.

W oświadczeniu prasowym czytamy, że wykorzystany w nim czerwony kolor jest symbolem energii i dynamizmu. Sama forma znaku ma wskazywać, że firma jest zdeterminowana, by dostarczyć swoim klientom produkt najwyższej jakości, rozumieć ich potrzeby i budować z nimi silniejszy związek.

Wraz z nowym logo, ujawniono też nowe hasło: "Nieograniczony potencjał w Twoich rękach".

Zmiany to efekt pracy wydziału ds. wizerunku brandu, który powstał w NTT DoCoMo w sierpniu ubiegłego roku.

Tagi: telekomunikacja, business news, manager
Źródło:
money.pl
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz