Notowania

książki
09.03.2010 12:52

Kampania książki w grach komputerowych

Po raz pierwszy na Polskim rynku przeprowadzono kampanię promocyjną książki w grach komputerowych.

Podziel się
Dodaj komentarz

Po raz pierwszy na Polskim rynku przeprowadzono kampanię promocyjną książki w grach komputerowych. Kreacja dotyczyła powieści ,,Lotnik", wydanej przez Wydawnictwo W.A.B.

Jako motyw przewodni realizowanej przez AdAction akcji wybrano hasło „Nadchodzi era Lotnika”. Podstawowym narzędziem użytym podczas kampanii była reklama dynamiczna, w postaci billboardów emitowanych w czterdziestu różnych grach komputerowych, między innymi: Colin McRae DIRT 2, Wings of Fury 2 czy Battle Rage. Akcja była wsparta kampanią bannerową w sieci AdAction oraz działaniami z zakresu marketingu szeptanego na forach tematycznie powiązanych z książką.

- Pomysł kampanii wykorzystującej reklamę w grach narodził się już przy poprzednim projekcie realizowanym dla Wydawnictwa W.A.B. Książka idealnie pasowała do profilu młodych użytkowników gier. Kampania była żywiołowo komentowana przez graczy na wszystkich forach poświęconych grom, w których była widoczna - mówi Adam Dyba, prezes AdAction.

Źródło: Grupa ZPR

Tagi: książki, rynek, polski, akcja, reklama, sieci, projekt, prezes, business news, manager, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz