Najpopularniejszy w Polsce portal o finansach i biznesie
Kawiarnie Starbucks reanimują sprzedaż muzyki

Kawiarnie Starbucks reanimują sprzedaż muzyki

Przeżywający kłopoty Starbucks ogłosił - jak zwykle z wielkim hukiem - reorganizację swojego oddziału odpowiedzialnego za rozrywkę.

Stanowisko stracił szef tego wydziału, Ken Lombard, a na jego miejsce powołano dotychczasowego głównego technologa firmy, Chrisa Bruzzo. Lombard był od dawna krytykowany za to, że sprzedaż muzyki w sklepach Starbucksa jest niższa niż oczekiwana. Z firmy odeszło też kilku skonfliktowanych z nim menedżerów.

Rozrywkowy oddział Starbucksa odpowiedzialny jest za wybór muzyki, książek i innych towarów sprzedawanych w sklepach Starbucksa.

Zmiany nie kończą się jednak na wymianie prezesa. Starbucks przekaże zarząd nad firmą nagraniową Hear Music firmie Concord Music Group, z którą wspólnie ją założyli.

Reorganizacja pokazuje, jak dużą wagę przywiązuje Starbucks do sprzedaży muzyki. W ubiegłym roku firma podpisała umowę z Apple'em na podstawie której w 600 sklepach Starbucksa klienci zyskali dostęp do iTunes. Z czasem liczba ta ma się powiększać. Ponadto Starbucks zaoferuje swoim klientom specjalne weekendowe kupony, dzięki którym będą mogli pobrać z iTunes darmową muzykę i klipy wideo.

ZOBACZ TAKŻE:

muzyka, sieć, Starbucks, kawiarnie
Money.pl
Czytaj także
Polecane galerie