Notowania

aig
05.11.2008 15:35

Klienci nie ufają AIG

Są jednak marki, którym udało się nie stracić zaufania konsumentów z powodu kryzysu. Dowiedz się, jakie.

Podziel się
Dodaj komentarz
(PAP/EPA)

*Najnowsze badanie YouGovPolimetrix pokazuje, jak załamanie na rynkach finansowych zmieniło zaufanie amerykańskich klientów do marek. *

Budowany przez lata wizerunek gigantów amerykańskiego rynku, a zwłaszcza instytucji finansowych, nagle się załamał. Konsumenci stracili do nich zaufanie.

-_ To, że instytucje finansowe mają problem ze swoimi pieniędzmi sugeruje klientom, że nie będą one umiały również zadbać o ich prywatne fundusze _ - komentuje Ted Marzilli z firmy badawczej.

Kryzys nie miał większego znaczenia dla marketingu takich marek jak Wal-Mart, Old Navy, Discovery Channel, Rubbermaid.

Zdecydowanie najgorzej oceniono marki: AIG, MTV, Hummer, Red Bull, Abercrombie & Fitch, Wachovia, Washington Mutual, Foot Locker oraz Merrill Lynch.

Badanie wykazało, że w ciągu ostatnich dwóch miesięcy zyskał natomiast wizerunek Microsoftu, Starbucks oraz Verizon Wireless.

W badaniu przeprowadzonym między 1 września a 27 października przepytano Amerykanów w wieku powyżej 18 roku życia.

Tagi: aig, business news, wiadomości, wiadmomości, gospodarka, manager, strategie, marketing i sprzedaż, marketing i zarządzanie
Źródło:
money.pl
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz