Uproszczona kolorystyka logo i nowe opakowanie, które pokaże, czy piwo jest dobrze schłodzone - tak piwo Żywiec walczy o młodszego konsumenta. Marka odświeża swój wizerunek.
Żywiec ma być marką z segmentu premium, odważną, dynamiczną i skierowaną do osób w wieku 25-30 lat. Aby zdobyć podniebienia młodszych smakoszy piwa, zmieniła swoją identyfikację wizualną: logo, opakowania i reklamę. Nowy wizerunek ma łączyć nowoczesność z tradycją. W kolorystyce postawiono na prostotę, zostawiając trzy barwy: biel, czerwień i granat. Na etykietach pojawiło się także srebro, które ma być wyrazem nowoczesności. Odmłodzonego looku doczekała się także tańcząca para, która nabrała współczesnego wyglądu. Powrócono do historycznej pisowni "Ż", nie tylko z kropką, ale także z kreską.
Zmieniło się także samo opakowanie. Puszka Żywca zyskała nowe tłoczenia oraz zawleczkę z wizerunkiem korony habsburskiej, która działa jak termoaktywny wskaźnik. Kiedy kolor jest niebieski, konsument ma pewność, że trzyma w ręce dobrze schłodzony trunek. Ta sama korona znalazła się na butelce. Pojawiła się także okolicznościowa szklanka, którą zaprojektował znany designer Janusz Kaniewski. Wcześniej pracował m.in. dla Ferrari i Fiata.
Nowy wizerunek Żywca już wkrótce pojawi się na parasolach, otwieraczach, meblach i tacach, które trafią do pubów.
Czytaj więcej w Money.pl | |
---|---|
Nie lubimy oszczędzać na dzieciach Dziewczynki bawią się w odgrywanie scenek, chłopcy wolą budować - wynika z raportu Lego, legendarnego producenta klocków. | |
Sprawdź, ile trwa sprzedaż mieszkania Sprzedając mieszkanie w stolicy trzeba przygotować się na... | |
iPady pokonane. W tym roku wygrywają... Najnowsza prognoza to 190,9 miliona tabletów, które zostaną sprzedane w tym roku. Tablety z Androidem Google'a zapewnią sobie 48,8 proc. udziału na tym rynku, natomiast udział iPadów spadnie z 51 proc. do 46 proc. |