Sklep internetowy Merlin.pl otwiera nowe działy, na terenie Polski wysyła za darmo paczki o wartości powyżej 50 zł oraz zmienia stronę internetową.
Jedna z największych polskich księgarni internetowych właśnie udostępniła swoim klientom pierwszą, testową wersję dwóch nowych działów - merlinbeauty i merlindom.
"Merlin coraz bardziej przypomina centrum handlowe, gdzie pod jednym dachem skupia się wiele bardzo różnych działów spiętych logistyką na najwyższym poziomie" - mówi Krzysztof Jerzyk, prezes Merlin.pl. - "I niewątpliwe w tym kierunku będziemy się rozwijać" - dodaje.
Do końca 2007 roku w Merlin.pl znajdzie się ponad 6 tys. kosmetyków zapachowych, upiększających, pielęgnacyjnych oraz środków higienicznych.
Merlindom proponuje ponad 7 tys. artykułów, w tym elektronarzędzia, artykuły instalatorskie, elementy wystroju wnętrz, oświetlenie, akcesoria samochodowe i rowerowe.
Naturalną konsekwencją znacznego zwiększenia asortymentu jest zmiana strony głównej Merlina. Pojawiły się na niej najlepsze propozycje ze wszystkich działów.
Dużą zmianą jest darmowa wysyłka przez Merlin.pl zamówień o wartości 50 zł (na terenie Polski, kurierem i pocztą).