Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
media w polsce
21.03.2013 15:12

Money.pl najbardziej opiniotwórczym portalem biznesowym

Nasz portal po raz kolejny został doceniony w rankingu mediów.

Podziel się
Dodaj komentarz
(Tomasz Bonek, redaktor naczelny Money.pl, fot. Tomasz Brankiewicz)

*Szanowni Czytelnicy, miło mi poinformować, że według badania Instytutu Monitorowania Mediów, Money.pl po raz kolejny został najbardziej opiniotwórczym serwisem ekonomicznym w polskim internecie. Instytut przeanalizował publikacje medialne w lutym i na ich podstawie stworzył ranking. *

Od lat przygotowujemy dla Was nie tylko najświeższe informacje, ale także autorskie analizy, raporty, wywiady, komentarze, które tworzy kilkudziesięcioosobowy zespół profesjonalnych dziennikarzy i analityków rynkowych. Bezustannie pracujemy również nad rozwojem serwisu oraz podnoszeniem jakości publikacji. I co najważniejsze: tworzymy takie medium, jakie sami chcielibyśmy czytać.

Portal nieustannie poszerza zakres tematyczny swoich publikacji. Aby być jeszcze bliżej codziennego biznesu, zwiększyły w tym roku liczbę informacji z firm, umożliwił kluczowym menedżerom jeszcze częstsze komentowanie wydarzeń gospodarczych, stara się integrować środowisko.

Choć Money.pl ustawicznie się rozwija, nie zmienia się główne motto przyświecające redakcji już od 13 lat: być blisko kieszeni Czytelników, czyli ostrzegać Was o zmianach, które mogą uszczuplić portfele, doradzać, jak rozsądnie gospodarować oszczędnościami.

Niezmiernie duży nacisk Money.pl kładzie także na dostarczanie wiedzy i narzędzi inwestorom giełdowym.

Grupa Money.pl rozwija także internetowe projekty pomagające w sprawnym zarządzaniu domowym budżetem oraz rodzinnymi finansami. W tym celu, w lutym udostępniony został np. nowy serwis MyMoney.pl, a w nim wirtualny portfel.

Naszym znakiem jakości są również profesjonalne i niezależne rankingi produktów finansowych, czy sklepów internetowych, które ułatwiają w codziennym życiu dokonywanie racjonalnych wyborów.

Redakcja Money.pl składa się z kilkudziesięciu etatowych dziennikarzy. Wielu z nich zawodu uczyło się w mediach tradycyjnych, przez co łączą solidne rzemiosło z szybkością, dynamiką i interakcją mediów wirtualnych. Kształcimy też przyszłe kadry prowadząc program stażowy dla studentów pod nazwą Akademia Money.pl, którego absolwenci znaleźli pracę w serwisach Grupy.

Dziękuję, że nam zaufaliście i zapewniam, że będziemy się starać przygotowywać jeszcze lepszy serwis informacyjny niż do tej pory.

Tagi: media w polsce, opiniotwórcze media, business news, wiadomości, strategie firm, wiadmomości, gospodarka, manager, strategie, najważniejsze, z rynku
Źródło:
money.pl
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz