Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

MySpace się zmienia, ale wciąż przegrywa z Facebookiem

0
Podziel się:

Serwis społecznościowy lubiony przede wszystkim przez muzyków przeszedł transformację.

MySpace się zmienia, ale wciąż przegrywa z Facebookiem

Popularny serwis społeczności internetowej, wielbiony przede wszystkim przez muzyków i zespoły muzyczne, przeszedł właśnie znaczną transformację.

MySpace, a dokładniej jego właściciel, firma News Corporation, najwidoczniej zaczął martwić się o swoich użytkowników. Głównym konkurentem dla serwisu jest wciąż niepopularny w Polsce Facebook, który również przechodzi gruntowną transformację.

Jak mówi współzałożyciel firmy Tom Anderson, serwis chce udowodnić użytkownikom, że nie jest przeznaczony wyłącznie dla młodych ludzi, którzy tworzą muzykę, ale dla wszystkich, nawet tych, którzy na co dzień nie mają z internetem dużo wspólnego. MySpace wprowadził w tym celu sporo zmian. Znacznie uproszczono interfejs i ułatwiono możliwość wprowadzania zmian w swoim profilu, przez co MySpace powoli staje się atrakcyjniejszy dla szerokiego grona niedoświadczonych internautów. Ze strony zniknąć ma też spora część reklam, dzięki czemu przeglądanie profili będzie przyjemniejsze.

Jedną z największych zmian wprowadzonych przez MySpace jest wbudowana wyszukiwarka, która stała się teraz bardziej przejrzysta. Oddzielono przede wszystkim wyniki wyszukiwania profili na serwisie z wynikami z całego internetu. Wyszukiwanie i eksplorowanie profili zostało usprawnione dzięki wprowadzeniu systemu zakładek, które użytkownik może przełączać w zależności od tego, czy szuka osoby prywatnej, zespołu, kobiety, mężczyzny, Amerykanina czy Japończyka.

Warto dodać, że MySpace od niedawna dostępny jest w wersji polskiej beta, która nie cieszy się jednak zbyt dużą popularnością.

business news
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(0)